Pomoc / FAQ

1) Czy muszę się zarejestrować, aby zrobić zakupy?
Niekoniecznie. W naszym sklepie mogą robić zakupy także klienci nie zarejestrowani, wystarczy wypełnić krótki formularz adresowy dostępny podczas składania zamówienia.
 

2) Chcę zmienić złożone już zamówienie?
Niestety nie można zmienić złożonego zamówienia. W tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny na numer podany w menu wyboru pod nazwą kontakt.

3) Nie dotarło do mnie potwierdzenie złożenia zamówienia i nie wiem czy zamówienie zostało przyjęte, co robić?
Potwierdzenie zamówienia wysyłane jest na adres mailowy podany w czasie rejestracji lub podczas finalizacji zamówienia. Klienci, którzy chcieliby upewnić się, czy zamówienie zostało przyjęte mogą się z nami skontaktować.

4) Jak działa wyszukiwarka?
Po wpisaniu nazwy szukanego towaru i naciśnięciu "Szukaj" są wyświetlane towary, których nazwa zawiera szukane słowo.

5) Czy jest dostępny status i historia moich zamówień online?
Każdy zarejestrowany i zalogowany klient ma dostęp do listy archiwalnych zamówień.